Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2008
Βίζα για ΗΠΑ
Επανέρχομαι στο θέμα της βίζας(θεώρησης διαβατηρίου) των Ελλήνων πολιτών για είσοδο στις ΗΠΑ. Είχε καλλιεργηθεί η ελπίδα και δοθεί η εντύπωση πως μέσα στον μάλλον λήγοντα χρόνο το ζήτημα θα ταχτοποιόταν ώστε η απαράδεκτη αυτή διάκριση σε βάρος μας να εκλείψει επιτέλους. Βέβαια ο χρόνος έχει ακόμα τρείς μήνες, αλλά αυτό που προκαλεί δυσπιστία και ανησυχία είναι το γεγονός ότι δεν ακούγεται τίποτε το επιβεβαιωτικό επί του θέματος. Μακάρι να μου έδινε κάποιος μια απάντηση: τί γίνεται, προχωρούν οι διαδικασίες, θα επιλυθεί το πρόβλημα, θα παύσουμε εμείς οι Έλληνες να είμαστε για τις ΗΠΑ το μαύρο πρόβατο της Ευρώπης, δεδομένης μάλιστα και της ισχυρής και δραστήριας ομογένειας που έχουμε στη μεγάλη αυτή χώρα; Αυτό το θέμα είναι απορίας άξιο πως τόσα χρόνια το άφησαν σε εκκρεμότητα οι κυβερνήσεις μας. Με βιοτικό επίπεδο σαφώς καλύτερο από άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, απαιτείται βίζα από μας, ενώ δεν απαιτείται από εκείνες! Ως Έλληνας το θεωρώ απαράδεκτο και αισθάνομαι ντροπή. Και πιστεύω πως η αιτία βρίσκεται μάλλον στη δική μας πλευρά. Καιρός πια όλοι να ενεργήσουμε υπεύθυνα και συντονισμένα, και όχι μόνο στο εν λόγω θέμα. Έχουμε δυνάμεις και μέσα καλύτερα και ισχυρότερα από πολλούς άλλους. Ας δράσουμε λοιπόν ανάλογα. Μακάρι!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου