Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010
Αν στη Δημοκρατία κυβερνά η πλειοψηφία και ελέγχει η μειοψηφία, τότε στις πρόσφατες περιφερειακές και δημοτικές εκλογές, νικήτρια αναδείχτηκε η αποχή και κατά συνέπεια, αν αυτή, όντας ανοργάνωτη και αναντιπροσώπευτη, δεν ήταν δυνατόν να διοικήσει, τότε ούτε και οι εκλεγέντες άρχοντες θα διοικούν "Δημοκρατικώ Δικαιώματι". Υπάρχει, λοιπόν, πρόβλημα εδώ. Σε όποια εκλογική αναμέρτηση δεν συμμετέχει το πενήντα συν... τοις εκατό, δεν υπάρχει νομιμοποίηση. Αυτό ισχύσει και για το μικρότερο συλλογικό όργανο, πόσω μάλλον για μια χώρα. Δεν κάνω υπόδειξη, επισήμανση κάνω. Μήπως κάποιοι θα πρέπει να δουν καλύτερα και αντικειμενικότερα το θέμα; Και αν κάτι ανάλογο συμβαίνει και σε άλλες χώρες, και μάλιστα Ευρωπαϊκές, χωρίς να το γνωρίζω, πιστεύω πως δεν έχει καμιά σημασία, γιατί και άλλα πολλά συμβαίνουν σε άλλες χώρες που όμως εμείς δεν τα υιοθετούμε ισχυριζόμενοι ότι είμαστε μια δημοκρατική χώρα με ιδιαίτερη ιστορία και παραδόσεις. Και κλείνω τό σημείωμα τούτο λέγοντας πως οι αρμόδιοι θα πρέπει να φροντίσουν ώστε σε όποιες επόμενες εκλογές η αποχή να είναι οπωσδήποτε μικρότερη από το πενήντα τοις εκατό. Τα δε άκυρα και λευκά ψηφοδέλτια δεν ανήκουν στην ίδια κατηγορία με την αποχή. Αυτά αντιπροσωπεύουν ψήφους!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)