Πέμπτη 10 Ιουλίου 2008
To νερό
Πολλά λέγονται τελευταία για το πολυτιμότατο αγαθό, το νερό, και η πρωτοβουλία του ΣΚΑΪ και της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ, καθώς και άλλων φορέων και φυσικών προσώπων, είναι ασφαλώς αξιέπαινη. Όλοι ευχόμαστε να αποφέρει τα ποθούμενα και επιδιωκόμενα αποτελέσματα. Έχω όμως να κάνω δυο παρατηρήσεις αναφορικά με το σπουδαίο αυτό θέμα: 1) Δεν είναι αλήθεια ότι τον περασμένο χειμώνα δεν είχαμε βροχές. Και βροχές είχαμε, και χιόνια, αλλά και χαλάζι είχαμε! Όμως λόγω ανυπαρξίας κατάλληλων υποδομών τεράστιες ποσότητες νερού χάθηκαν ρέοντας προς τη θάλασσα, προκαλώντας πολλές φορές και πλημμύρες και καταστροφές. 2) Η ωραία μας Ελλάδα έχει τόσα βουνά, με αναρίθμητες, όλων των διαστάσεων, κοιλάδες και χαράδρες ανάμεσά τους. Έτσι, με σχετικά μικρές δαπάνες θα μπορούσαν να χτιστούν φράγματα και να γίνουν τεχνητές λίμνες και ταμιευτήρες, που όχι μόνο δεν θα ελάττωναν καθόλου την ομορφιά του τοπίου, αλλά τουναντίον, κρίνοντας από ανάλογα ήδη υπάρχοντα έργα (βλέπε λίμνη Πλαστήρα κ.λπ), θα την αναβάθμιζαν, συγκεντρώνοντας ταυτόχρονα και τόσες ποσότητες νερού, που όχι μόνο για τις ανάγκες της χώρας θα επαρκούσαν, αλλά θα μας έδιναν και τη δυνατότητα να δανείζουμε ή και να πουλάμε ακόμη σε άλλες χώρες, εκτός από το ανεκτίμητο όφελος από τον υδροηλεκτρισμό. Είναι καιρός οι αρμόδιοι να μελετήσουν αυτή την πρόταση και να στραφούν χωρίς καθυστερήσεις προς την υλοποίησή της.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)